3 Ocak 2013 Perşembe

Traktör


Off bayağı olmuş yazmayalı..Henüz alışamadım bu blog hikayesine galiba.aslında çok güzel hikayelerim var yaşadığımız sürecede denk geliyor ama başka işlere dalınca blog burada beni bekliyor. Ben çok seçici bir insanım ama her şey beni sarmasa da silik okur bakar geçerim bende olumlu olumsuz etki bırakarak.Bazıları bu evlilik bu programlarına kızabilir aksine bana da komik geliyor oradaki insanlar mesela bugün yukaridaki resme bakın. Amcam 65 yaşında olduğunu söylüyor ama sanki 75 peki bu yanındaki yazı adamın mal varlığını anlatıyor. Emekli maaşı, 2 evi ,traktörü varmış.bir bayan için çok önemli bir şey tabi traktör :) eee gelen bayan her gün traktörle dağ bayır gezecek mi bu traktör bayanı ne kadar mutlu edecek. Niye  bunu belirtme isteği duymuş anlamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder